Ważne: Strona senat.gov.pl wykorzystuje pliki cookies.Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, świadczenia usług. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia. - Poznaj szczegóły.
Wnioskodawca ubiegający się o patronat honorowy lub udział w komitecie honorowym marszałka Senatu proszony jest o złożenie pisma do marszałka Senatu (ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa lub gms@senat.gov.pl).
Pismo powinno zawierać:
Informacje dotyczące wnioskodawcy
Opis wydarzenia bądź projektu, którego dotyczy wniosek
Informacje dotyczące finansowania przedsięwzięcia oraz sponsorów
Zgody i zezwolenia w przypadku budowy pomników
Informacje o innych patronatach (przyjętych lub skierowanych)
Informacje o udziale gości honorowych.
Marszałek Senatu nie obejmuje honorowego patronatu nad statutową działalnością stowarzyszeń, fundacji, związków, organizacji.
Marszałek Senatu nie udziela patronatów o charakterze stałym. Czas trwania patronatu jest ściśle związany z okresem pełnienia funkcji przez marszałka Senatu.
Wnioskodawca, który otrzymał decyzję o udzieleniu honorowego patronatu marszałka Senatu lub zgodę na udział marszałka Senatu w komitecie honorowym publikuje tę informację we wszystkich drukach i materiałach oraz na stronach internetowych związanych z wydarzeniem.
Informacja o udzielonym patronacie publikowana jest na stronie www.senat.gov.pl w zakładce Marszałek Senatu.
Po zakończeniu wydarzenia objętego honorowym patronatem marszałka Senatu wnioskodawca zobowiązany jest przekazać do Gabinetu Marszałka Senatu sprawozdanie z przebiegu przedsięwzięcia oraz dokumentację zdjęciową.