Do zakresu działania Biura Prawnego, Kadr i Organizacji należy prawno – organizacyjna obsługa Kancelarii Senatu, w szczególności:
-
obsługa prawna Kancelarii Senatu, w zakresie niezastrzeżonym dla Zespołu Radców Prawnych, w tym opracowywanie projektów aktów legislacji wewnętrznej oraz prowadzenie ich zbioru i rejestru;
-
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie planów zamówień publicznych i sprawozdań dotyczących udzielonych zamówień publicznych, w zakresie wynikającym z Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Kancelarii Senatu;
-
obsługa spraw związanych z zatrudnieniem w Kancelarii Senatu, w tym spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji i spraw socjalnych pracowników;
-
prowadzenie działalności archiwalnej w zakresie państwowego zasobu archiwalnego, w tym gromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie, opracowywanie, zabezpieczanie i udostępnianie materiałów archiwalnych, powstałych i powstających w toku działalności Senatu, jego organów, biur senatorskich oraz Kancelarii Senatu, a także zasobu historycznego, oraz zarządzanie zgromadzoną dokumentacją niearchiwalną;
-
prowadzenie Kancelarii Ogólnej;
-
administrowanie merytoryczne systemem teleinformatycznym służącym do elektronicznego zarządzania dokumentacją;
-
gromadzenie, opracowywanie i udostępnianie informacji o organizacji Kancelarii Senatu oraz informacji prawnych związanych z zakresem działania biura.
W skład Biura Prawnego, Kadr i Organizacji wchodzi Archiwum Senatu.
dyrektor Aleksandra Skorupka
tel. 22 694 90 33
-
Sprawy prawne
tel. 22 694 93 22
-
Sprawy pracownicze
tel. 22 694 94 48
-
Sprawy zamówień publicznych
tel. 22 694 90 35
-
Dział Archiwizacji i Zarządzania Dokumentacją
tel. 22 694 93 25
Kancelaria Ogólna
tel. 22 694 95 46