STATUT
KANCELARII SENATU
§ 1.
Kancelaria Senatu jest urzędem podległym Marszałkowi Senatu, wykonującym zadania organizacyjno-techniczne związane z działalnością Senatu i jego organów oraz udzielającym pomocy senatorom w wykonywaniu mandatu senatorskiego.
§ 2.
§ 3.
§ 4.
W skład Kancelarii Senatu wchodzą następujące statutowe jednostki organizacyjne:
1) Gabinet Marszałka Senatu;
2) Biuro Prac Senackich;
3) Biuro Legislacyjne;
4) Biuro Spraw Międzynarodowych i Unii Europejskiej;
5) (uchylony);
6) Centrum Informacyjne Senatu;
7) Biuro Analiz i Petycji;
7a) Biuro Edukacji, Promocji i Wydawnictw;
8) Biuro Spraw Senatorskich;
9) Biuro Prawne, Kadr i Organizacji;
10) Biuro Finansowe;
11) Biuro Administracyjne.
12) (uchylony)
§ 5.
Organizację wewnętrzną i podstawowe zasady funkcjonowania Kancelarii Senatu oraz zakres działania jej jednostek organizacyjnych, określa regulamin organizacyjny Kancelarii Senatu nadany, w drodze zarządzenia, przez Szefa Kancelarii Senatu.